(0)

Lucia firande och mer ansvar.

Imorgon startar lucia firandet. Många skolor och liknande fuskar lite så att alla hinner se. Ska försöka titta lite här på jobbet innan jag åker hem.

Vi har nästan tömt och packat upp allt, är enstaka småsaker kvar som ska hämtas. Känns riktigt skönt och imorrn ska huset visas upp då syskon och pappa kommer upp.

Har haft medarbetarsamtal och ska få mer ansvar på jobbet. Har redan hand om kvällslitsorna och efter jul ska jag få leka biståndshandläggare och få lära mig vårat nya datasystem. Har knappt jobbat här i 2 år och har mycket mer ansvar än folk som jobbat här i flera år. Känns lite kul men iof så visar jag intresse för det.

Nu ska jag glo på lucia. bye bye

2008-12-12 @ 13:39:10


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.