(0)

Host, host

Ja, då sitter man här igen. Har varit sjuk i ett par dar och är så uttråkad att jag snart kryper ur mitt egna skinn. Det är så tråkigt att vara sjuk. Har varit yr så jag har inte kunnat göra nånting och dem gånger jag har så har jag mått skit efteråt.
JAG HATAR FÖRKYLNINGAR !
Det enda roliga jag gjort i helgen är att jag sminkat upp mig och tog bilder på egot jag, lite kul måste man ha, tyckte de blev ganska bra.
Längtar efter min nya jacka jag beställt men som inte kommer förrän i slutet av september, jobbigt att behöva vänta.
Har däremot insett hur lycklig och glad jag är över att ha hitta en sådan kille som jag har. Alla dessa små stunder i vardagen som de flesta letar efter men inte alla hittar.
Det blev en kort grej idag men men.
Glöm inte att ett litet leende kan göra mycket för andra.

2007-09-10 @ 00:04:01


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.