(0)

Hejdå Wilma

Ja, som ni märker på rubriken så sover wilma. I söndags morgon åkte vi in med Wilma, stoffe hittade henne på golvet på morgonen , skakandes och mådde väldigt dåligt. De lade in henne till måndagen då mamma hade bokat en tid till nio på morgonen. De hade gett henne dropp och gjort allt de kunde och tagit alla prover de kunde men trots allt detta hittade de inget fel. Mamma tog beslutet och lät den gamla damen sova. Känns lite tråkigt och får faktiskt massor med tårar i ögonen nu när jag skriver men jag vet att nu lider hon inte. Hon finns i hundhimmmelen med vår gamla hund Toby, ätandes på en massa ben och får en massa godis med massor av socker i. Tog några kort på henne i söndags som jag lägger ut, om det funkar.

Nu över till något lite roligare, Roberts 25 års fest. Den var på lördagen och det var en jäkla massa folk här, en hel del som jag inte vet vad dom heter men det är ju som vanligt. Klockan sju började folket komma och två timmar senare kom mina syskon, sena som vanligt :) Folk blev glada och fulla, vissa lite för fulla och gick hem vid 22,30 medans andra var kvar till halv två. Sen åt vi lite mat och sen stupade jag i säng. Andie var med hela kvällen och var jätteduktigt och han fick massor av mys av nästan alla. Pratade med massor av gamla bekanta och lika mycket med nya.

Imorgon ska jag ut till Storvreta och städa bilen och hälsa på en tant med bulle i ugnen. Har varit ledig idag och blev utråkad vid fyra. Attackerade då en bruds diadem och gjorde passande smycken till, var väldigt uttråkad. Har sveriges huvudvärk så jag ska dra mig nu.
Ha det bra alla goa gubbar.

2007-09-05 @ 23:51:40


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.