(0)

Inget hår!

Nä, jag har inte rakat av mig håret, har bara tagit ur dreadsen så nu ser jag normal och tråkig ut igen. Sätter väl i dem om en vecka igen, brukar inte kunna hålla mig.
Ja vad har hänt, inte så mkt egentligen men det som hänt kan jag ju skriva om.
Förts och främst har jag ju varit på Andreas bröllop som är ganska stort ioch för sig. Jag och Andrea fixade hennes hår  m.m. på morgonen och sen på grund av trafiken kom vi till  kyrkan med en minuts marginal, pjuh.  Själva vigseln var jättefin förutom att min älskade systerdotter Irmeli vägrade sitta stil, skulle hoppa från mig till tuss, till Ylva och sen tillbaka till mig men men man kan inte få allt. Samma lilla troll såg ut som en liten alkoholist på festen. Vi fick cider utan alkohol som stumpan älskade så hon svepte i sig och sen gick hon runt och skålade med alla hon kunde, ja ja det ska börjas i tid. Festen efter var skitkul, kom inte hem förrän halv tre så jag skulle vilja påstå att den var lyckad. Orkar inte skriva om den utan det får man fråga själv.
Har köpt vinterdäck till ficusen helt själv och betalat dem själv oxå, känner mig ganska vuxen faktiskt, det är många vuxen poöng i vinterdäck HAHA.
Sen har jag börjat cykla med Andie, är tillräckligt bra temp ute så han inte svettas ihjäl stackarn. Känns ganska skönt att konditions träna igen, ska åka till gymmet på söndag om jag orkar.
Ska ha tjejkväll imorrn så jag kanske inte mår så bra HIHI.
Har varit ledig denna vecka och klättrar snart på väggarna, ska städa imorrn så jag har nåt att göra innan brudarna kommer.
Var på västkusten förr förra helgen och plockade in utemöblerna och sådant för vinter så inte sakerna flyger bort under vintern. Ska bygga om stugan nästa som mer, köpa ny spis, byta fönster, lägga nytt golv, köpa nya möbler och kanske tapetsera om men först ska jag bli miljonär HAHA.
Nä nu ska jag snart natta.
See you.

2007-10-27 @ 00:34:07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.