(0)

Skrutt, vad trött jag är !

Precis som rubriken säger, jag är sååå trött.
Gick upp åtta imorse för att gå på årets första julmarknad, som var helt värdelös, mkt besviken på den eftersom jag var på samma precis när vi flyttat till Uppsala oc en kändes mkt större då. Den hade mer julkänsla, fanns en massa tända ljus och det luktade jul men idag fanns inget.    

Efter den bortkastade tiden åkte jag, mamma och tuss in till stan för att gå på  second hand- butik och även till en färghandel för att köpa kartong. Hittade mina första par skridskor sen jag var liten( typ 5 cm,hihi). Åkte sen till jobbet och då tog lugnet slut.

Har sprungit som en yr höna hela kvällen. Fick skicka in en vårdtagare till sjukhuset och sen var schemat som bortkastat, men men, så länge gamlingarna mår bra så får någon annan ta hand om mig sen när jag inte orkar mer.   

Nu e jag iallafall så trött att jag nästan börjar gråta, hatar att vara så här trött, speciellt eftersom kroppen e trött men inte huvudet då är datorn en  bra sysselsättning.

Är helt själv hemma då pojkarna åker båt och Andie e hos mamma, får se hur jag kan sova själv, tur att jag har två håriga kvar.

Nä nu ska jag kolla hår på tradera, har lärt mig hur man syr in, flätar och limmar tränsar i håret. Ska även lära mig det där med microringar och förlimmade slingor, så om nån vill ha är det bara att hojta.

natti natt alla glada   

2007-11-17 @ 23:16:38


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.