(4)

Första snön!

Jaha, då var första snön redan här.
Vi har ju inte ens haft en ordentlig höst än, hinner inte med riktigt om jag ska vara ärlig.
Det var iallafall en j*a tur att jag fixade vinterdäcken förra veckan annars hade jag nog legat i diket nu, höll på att ramla på väg från bilen idag, fats jag  kan ju ramla på en helt ren gata utan några gruskorn :).

Ja vad har jag gjort denna vecka, hm, måste tänka en stund, minnet e ju inte som när man var ung, haha.

Jobbat har jag ju såklart och sen kom jag äntligen iväg till gymmet, var riktigt skönt. Kom ihåg alla maskiner sen sist och har tyngre vikt på dem ä när jag slutat. Kör med samma som förrut fast inte benen eftersom jag går på  långis med Andie varje dag och går så mycket på jobbet. Hade lite träningsvärk dan efter men den kändes skönt eftersom jag kämpat mig till den. Skulle ha tränat idag men jag har varit illamående ett par dar så jag vågade inte. Ska nog träna på Måndag om jag  mår bättre.

Sen har vi haft mini fest i torsdags, Kjörling var här och vi fyra satt uppe till halv fyra och bara pratade strunt. Satt ute på balkongen i flera timmar innan vi gick in.

Innan minifesten var jag och Robert på kina och sen såg vi 1408 på Royal. Den var rikitgt bra och det var inte så mkt fjortisar som skrek på fel ställen. En tjej framför oss hoppade en halvmeter, hihi.
Ska försöka hitta boken,det är ju King så jag bara måste läsa den oxå.

Igår rensade vi i förrådet och vi slängde hälften tror jag. Har en svävande hylla och två småbord som vi vill ge bort så om nån vill ha......
Hittade tre påsar med vinterskor så där har jag oxå rensat, plus att vi hittade en hel flyttkartong med reserv grejer till puttputt som vi tog från skrutt bilen.

Idag var jag och Robert ute med Andie i den första snön och hunden blev tokig, han stoppade ner näsan i snön och började naturligtvis rota runt med nosan, såg riktigt kul ute. Var ute i en timme eller så och kastade snö och boll.

Efter lekandet åkte vi till Storvreta och lämnade saker, hämtade CH och sen vidare till pojkarnas mor. Där hade vi en trevligt avslappnande och fittrig stund. De bjöd på mat sen satt vi och flamsade., riktigt trevligt.

Imorgon ska jag jobba och sen är det en ny vecka igen.

Nä nu ska jag flamsa på nätet.
Vila får man göra när man dör.

2007-11-03 @ 22:24:55

Postat av: Junitjej

Jag är glad att vi inte har fått någon snö än här nere.

22:29:22 den 2007-11-03

Postat av: pokerstar

här försvann skiten lika snabbt.inte roligt.

22:29:52 den 2007-11-03

Postat av: Lia

ÅH SNÖ :D

22:32:26 den 2007-11-03

Postat av: Malin

Jag vill ha snö, älskar snö! Men tyvärr lär det dröja innan den kommer ner till Skåne. Dessutom så bort jag längst ner i Skåne, kanske inte ens får någon snö:( Booring!

22:35:43 den 2007-11-03


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.