(1)

Dumma stilmallar

Ja nu har jag suttit hur länge som helst med den här sidan. har försökt ändra bakgrundsbild och muspekaren men reglerna för vanliga sidor gäller tydligen inte på den här, ska fixa till min riktiga sida veckan jag är ledig så ska jag ha bloggen där istället. Kommer ta ett tag att flytta över allt och hitta all info m.m. men får ta en bi i taget och lägga ut. kommer bli en ganska stor sida med allt jag är intresserad av och lite till. Kanske bara länkar till den här sidan eller, ja ja tar det som det kommer.

I onsdags var jag på medarbetarsamtal, det var intressant. Var med högsta chefen som e riktigt trevlig, gick riktigt bra, fick beröm för att jag alltid är positiv på jobbet,sånt e kul att höra. Pratade om vilka mål jag hade med jobbet nu och senare och lite annat runt omkring.


Har en karl som bara e vikarie men som e sååå irriterande att man får spel. Han är en riktig viktigpetter och han kan allt och bara skryter om allt dessutom stör han jobbet. Hade han bara varit en sån person hade man kunnat koppla bort det men det ut över jobbet och han slarvar, usch, han e så dryg att jag blir arg bara av att tänka på det.


Idag har jag smygit på tå för att pojkarna sov till fem på eftermiddagen. Var tvungen att hitta på väldigt tysta saker att göra men fick ändå massor gjort fast tyst. Har tom vikt tvätten i tvättstugan så det skulle ta mer tid, haha.


Imorrn ska jag åka men Kiwi till Ikea och köpa tyg till julgariner om jag hittar nåt, sen ska jag träna. Kommer nog vara trött sen antar jag.


Nästa vecka har jag helvetets vecka så det här e  ng sista inlägget på ett tag, fast man vet ju aldrig.


natti natt alla glada och glöm inte fars dag på söndag

2007-11-10 @ 03:10:11

Postat av: Andie

Ska du skaffa en sida? Vad är det för sida?
Kramen

11:47:04 den 2007-11-10


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.