(1)

Välkommen till min nya blogg!

Har nu blivit lika tokig som alla andra och istället för att prata med folk pratat jag med datorn. Nä skämt åsido, de som har blogg verkar tycka att det är skönt att  prata av sig så jag får väl prova.

Man ska prov allt en gång sägs det.

Har nu varit på västkusten och skulle precis åka hem då bil jäveln inte funkar, den går bara på tre cylindrar. Jag måste ha en förbannelse över mig så att alla mina bilar lägger av. Börjar bli lite trötttsamt.
Iallafall så sitter jag fast på andra sidan sverige och måste till Uppsala för att jobba, ett lite bökigt problem.
Ska till verkstaden imorrn och hoppas att det går bra.
Ett plus är ju att jag får lite extra semester som jag egentligen inte har råd med men päronen har lovat att hjälpa till där de kan, vad skulle man göra utan dem.

Vill gärna hem och träffa min Bobert, har varit utan honom 11 dar nu och det är lite ensamt när man ser andra par hålla i handen och sånt. Saknar honom massor och lite till. Han skulle egentligen följt med men han var tvungen att jobba och passa katterna men nästa gång vi åker ska han med. Alla saknar honom härborta och ville att han skulle följa med.

Förutom att bilen inte funkar har även min bärbara hårddisk lagt av där jag har hela mitt liv, men den får pccity laga för jag har för en gångs skull inte tappat den. Hahahaha.

Idag har jag även solat för första gången sen jag kom hit. Har regnat konstant i tio dagar och gräsmattan började kännas som väldigt blöt svamp. Det var riktigt skönt att ligga i solen och lyssna på en ljudbok ovh bara lata sig efter allt rännande, hoppas på fler sådanan dagar.

Imorgon ska vi förhoppnningsvis gå på nya Harry Potter filmen men med min otur har väl biografen brunnit upp eller regnat bort.

Just nu känns livet lite trist, ny bil som måste in på verkstad, semester jag inte har råd med och en hårddisk som inte funkar, plus att Robert blivit av med jobbet.
Ingen panik allt på en gång. Det verkar inte som om det som styr inte vill ge mig en chans, inte ens fint väder får jag, MORRR.

Fast just nu är det ganska skönt, sitter utanför huset i mammas paviljong dem köpte för att det regnade så mycket och njuter av tystnaden och stoffes musik. Stoffe bor i en husvagn på gården och han har alltid musik på och som tur är har vi samma musiksmak.

Börjar förstå varför folk har en blogg, det är jäkligt skönt att skriva av sig allt man tänker. Det blev väl lite mycket negativa saker första gången men det är så här jag känner just nu så då skriver jag det.

Ska ha även tillägga att det jag skriver på min blogg är mina åsikter och ska inte tas personligt. Läs den gärna men tro inte att det handlar om dig om jag är sur.

nä nu får det räcka för idag, kram på alla och hoppas att alla i Uppsala mår bra.

ps robert jag saknar och älskar dig massor.

2007-07-12 @ 23:18:09

Postat av: Nettan

Visst är det skönt gumman att få skriva va sig! Jag trodde inte heller att det skulle vara så bra. Men då får man ju ut det man funderar på. Hoppas det ordnar sig med bil och allt! Jag vill också gå på Harry Potter men min käre make vill inte.. Han sa: kan du inte gå med Zarah då, jo sa jag men hon är ju på kusten... puhu :( Får kanske vara olaglig ;)
Kram på dig snuttan

10:50:05 den 2007-07-13


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.