(0)

Hemma med hel bil

Jaha, så då är man tillbaka i Uppsala. Kom hem i tisdags med pappa och lånar hans bil medans han är i england.

Har i helgen åkt båt med Stoffe och Selma och naturligtvis så ramlade jag och slog mig blå och gul,men det var jävligt kul och definitivt värt det även om jag slog i höften så hårt att jag inte kunde jobba, typiskt mig.
Däremot så var det fint väder flera dagar så jag fick trots allt lite sol, ganska mycket tror jag hihi.

Sen har min bil pajat och verkstad som vi länade in den på hittade inte felet. Han provade allt och det var inget fel, såå irriterande. Jag bestämde mig då  för att reklamera bilen så vi kunde få ut pengarna och köpa en annan istället men idag kom Bilgubben upp och sa att han hittat felet. Nu ska vi bara få tag på bilfirman så vi får lämna in den igen så jag kan få servicen på den som skulle varit gjord när vi köpte den, plus att dem ska fixa en grej i avgassystemet: De skulle byta ut en flexibel del men istället svetsade dem fast den, smartskallar. Iallfall ska jag behålla bilen men dem ska fanimej göra service på den annars jäklar.

Imorrn ska jag och catrine gå på konsert, hoppas det blir kul, men först måste jag hitta dit, vi ska till sthl och jag som älskar att köra i den stan, USCH.

Idag har jag varit på IKEA och Rusta, en liten minishopping runda. Skulle ha en klädstång och en picknick korg men det fanns inte. Om någon vet vart man kan köpa picknick korgar, berätta så springer jag och köper en.


Nä nu ska jag diska kram på alla

2007-07-19 @ 16:54:43


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.