(1)

Full fart på jobbet

Jaha så är allt nästan tillbaka till det vanliga.
Man går upp, ut med hunden, äter lite och sen iväg att jobba, skönt att man har ett roligt jobb annars hade man fått spel i längden. Nä så  synd är det inte om mig, efter helgen ska vi ner till kusten igen men  nu ska robert med så nu blir det lite roligare. Däremot så har jag en skitförbannad syrra, hennes källare där hon har sovit är vatteskadad då poolen vikit sig och hennes dörr stod öppen så hon måste sova i husvegnen, inte så kul.
Har inte hänt så mycket denna vecka, ganska skönt egentligen. Skönt att vara tillbaka till vardagen och det normala, haha.
Jag har bestämt mig för att köpa en volvo v70, fast jag vill helst ha en XC90 men dem kostar runt 700000 så om jag inte vinner på lotto så får det bli en v70, hoppas bara vi får tillbaka pengarna snart, känns riktigt konstigt utan bil.
nä nu ska jag ut med hunden sen ska jag sova. nattinatt och glöm inte att njuta så ofta ni kan.

2007-07-27 @ 00:15:42

Postat av: Nettan

Nu är det full fart på kusten istället för på jobbet ;) Pöss

10:07:42 den 2007-08-02


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.