(1)

Semester!

Så  nu är det semester igen. Har v arit på kusten i tre dar och jag känner mig redan avslappnad och semesterig, hihi.
Idag har vi hälsat på morfar och farmor. Båda mådde bra men det märks att dem börjar bli gamla och en liten aning virriga. Men det var trevligt att se dem igen, bättre än att prata i telefonen hela tiden.
Imorgon ska vi slänga skräp och få lite motion och om det är tillräckligt fint väder ska vi ut och åka båt till nån ö och bada i havet.
Jag har även fått internet ner till min stuga och det märks inte alls att det är en sommarstuga förutom att strömen går så fort man har lampan och micron på samma gång, lite kul måste jag påstå men lite konstigheter måste man klara.
Catrine sitter nere i källaren och pluggar, för en gångs skull får hon vara ifred och ta det lugnt trots att hon måste plugga. Hon har tom glömt bort att hon har en mobil, hon är så söt.
Nä nu ska jag öhhh jag har glömt bort hahahahahaha.
hoppas alla har det bra i Uppsala Många kramar och somna aldrig sura.

2007-08-02 @ 19:24:31

Postat av: Catrine

Ja visst är jag =) Men nu är vardagen tillbaka...bläää =( Och mobilen hänger med igen haha.
Kram gumman och tack för hela förra veckan!

19:27:14 den 2007-08-07


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.