(0)

Bökigt värre, hihi.

Nu har jag efter många om och men fått upp bilderna och även fått in dem i en egen kategori, ohh så avancerad jag är, en riktigt datahacker, HAHA.
Det var ganska bökigt, var tvungen att g´klicka en jälka massa gånger.
Har insett att jag måste lita mer på min hund, träffade en bekant alldeles nyss som hade en vän med som jag vet är både knarkare och alkolist och Andie skällde och lät, gick fram och hälsade och backade och reste ragg, visade väldigt ordentligt att han inte litade på den mannen. Jag skulle inte heller lita på personen vi träffade. Är lite intressant hur mcket djurs instinkter egentligen stämmer och tydligen så stämmer min bebis helt.
Imorgon blir det full rulle, ska först hjälpa en kompis flytta en sekretär till hennes jobb, sen ska jag till en annan och hjläpa henne flytta lite snabbt och som avslutning ska jag hem till min mor och klippa en kompis hår och sy en klänning. På fredag ska jag till mamma igen och fira min och syrrans karls födelsedag, på lördag ska vi ha fest och på söndag ska jag vila. Jag har min lediga vecka men jag har ändå mer att göra när jag är ledig än när jag jobbar men men jag hade nog blivit uttråkad om jag bara suttit hemma.
Måste ner i förrådet och leta lite höstjackor och höstskor, vill inte, det går knappt att öppna dörren, man blir anfallen av all skit som finns där, hihi.
Min minsta lilla bebis, liten löper som en galning och går omkring och sjunger opera på sitt originella lilla sätt, tycker på en gång synd om hennen och andra gånger kastar jag kudar på henne så hon ska vara tyst, måste skaffa p-piller till henne så hon och vi slipper denna plåga. Förstår inte hur en så liten katt kan ha så bra akustik, låter värre än mig i duschen :)
Själv sitter man i en lugn lgh utan några karlar alls, ska ta mig ett bad, lyssna på lite musik eller ljudbok och bara njuta. Får passa på att njuta dem få gånger man är själv.
Ja nä nu ska jag njuta av tystnaden.
Ps det är 118 dagar kvar till jul hihi.
glöm inte köpa klappar i tid, så ingen nappar bredvid.

2007-08-29 @ 22:08:17


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Trackback

Kategorier

Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.